Online video Summit - 2010
Op de Online Video Summit 2010, georganiseerd door Waddameeting i.s.m. IAB Nederland, gaf Johan van Rijswijck een zeer open en inspirerende lezing over het succesvol inzetten van online video als marketingtool. Zijn bijdrage aan de summit, waarop een vijftiental nationale en internationale sprekers een presentatie gaven (van bedrijven als Philips, Kia Motors en KPN), werd door het publiek enorm gewaardeerd. Zeker ook vanwege het aansprekende verhaal en de beelden van de Volvo Classics Panamericana in Zuid Amerika. Ik kan Johan dan ook ten zeerste aanbevelen als spreker!
Vincent Scheffer, Waddameeting
Kort en verfrissend was het verhaal van Johan van Rijswijck. De USP van dit jonge reisbureau is bewezen expertise; "Wij bieden alleen reizen aan van gebieden waar we zelf geweest zijn". Sapa Pana Travel, Zuid-Amerika specialist, maakt zelf video’s van hun reizen. Twee vliegen in één klap: je eigen reisprogramma én promotie van je eigen reisbureau. Dat gaat ludiek, bij Sapa Pana Travel: er worden klassieke Volvo’s naar Zuid-Amerika gestuurd om de unieke, persoonlijke experience aan te kunnen bieden van authentiek reizen. Zie hier op YouTube hoe dat gaat.
Bron: Marketingfacts.nl
Launch of the "Colombia, magical realism" campaign (commercial strategy by ProExport Colombia) - 2014
A group of 27 Dutch tour operators participated in the launch of the campaign ‘Colombia is Magical Realism’ in the European country, aimed at promoting Colombia as a tourist destination. During the event, organized by Proexport Colombia, entrepreneurs participated in a raffle to win two airline tickets to Colombia provided by Air France and KLM. Among the special guests were Marcel Bayer, author of the guide “The Colombia of Gabriel García Márquez"; Johan Van Rijswijck, director of the touroperator Sapa Pana Travel and Eduardo Pizarro, the Colombian Ambassador to the Kingdom of the Netherlands.
Olga Lucia Palacio, Embassy of Colombia in the Netherlands
Gastcollege interculturele communicatie - NHTV Breda University of Applied Sciences - 2014
Dag Johan, gistermiddag heb ik aan mijn studenten gevraagd hoe ze jouw gastcollege vonden. De studenten reageerden enthousiast, zoals wij al verwachtten. Thuis werd jouw boek trouwens ook heel enthousiast ontvangen door 'manlief'. Hij wilde ook nog van alles over het college weten, dus het was wel de rode draad van mijn dag! Groeten, goede reis alvast en nogmaals bedankt voor je betrokkenheid,
drs. Annemarie Beterams, docent Bedrijfscommunicatie/communicatieve vaardigheden - NHTV Breda
Op de Online Video Summit 2010, georganiseerd door Waddameeting i.s.m. IAB Nederland, gaf Johan van Rijswijck een zeer open en inspirerende lezing over het succesvol inzetten van online video als marketingtool. Zijn bijdrage aan de summit, waarop een vijftiental nationale en internationale sprekers een presentatie gaven (van bedrijven als Philips, Kia Motors en KPN), werd door het publiek enorm gewaardeerd. Zeker ook vanwege het aansprekende verhaal en de beelden van de Volvo Classics Panamericana in Zuid Amerika. Ik kan Johan dan ook ten zeerste aanbevelen als spreker!
Vincent Scheffer, Waddameeting
Kort en verfrissend was het verhaal van Johan van Rijswijck. De USP van dit jonge reisbureau is bewezen expertise; "Wij bieden alleen reizen aan van gebieden waar we zelf geweest zijn". Sapa Pana Travel, Zuid-Amerika specialist, maakt zelf video’s van hun reizen. Twee vliegen in één klap: je eigen reisprogramma én promotie van je eigen reisbureau. Dat gaat ludiek, bij Sapa Pana Travel: er worden klassieke Volvo’s naar Zuid-Amerika gestuurd om de unieke, persoonlijke experience aan te kunnen bieden van authentiek reizen. Zie hier op YouTube hoe dat gaat.
Bron: Marketingfacts.nl
Launch of the "Colombia, magical realism" campaign (commercial strategy by ProExport Colombia) - 2014
A group of 27 Dutch tour operators participated in the launch of the campaign ‘Colombia is Magical Realism’ in the European country, aimed at promoting Colombia as a tourist destination. During the event, organized by Proexport Colombia, entrepreneurs participated in a raffle to win two airline tickets to Colombia provided by Air France and KLM. Among the special guests were Marcel Bayer, author of the guide “The Colombia of Gabriel García Márquez"; Johan Van Rijswijck, director of the touroperator Sapa Pana Travel and Eduardo Pizarro, the Colombian Ambassador to the Kingdom of the Netherlands.
Olga Lucia Palacio, Embassy of Colombia in the Netherlands
Gastcollege interculturele communicatie - NHTV Breda University of Applied Sciences - 2014
Dag Johan, gistermiddag heb ik aan mijn studenten gevraagd hoe ze jouw gastcollege vonden. De studenten reageerden enthousiast, zoals wij al verwachtten. Thuis werd jouw boek trouwens ook heel enthousiast ontvangen door 'manlief'. Hij wilde ook nog van alles over het college weten, dus het was wel de rode draad van mijn dag! Groeten, goede reis alvast en nogmaals bedankt voor je betrokkenheid,
drs. Annemarie Beterams, docent Bedrijfscommunicatie/communicatieve vaardigheden - NHTV Breda